www.medcenter.ro Web analytics

rezultate analize

1. Ce este dosarul electronic de sănătate?

Dosarul electronic de sănătate reprezintă însumarea documentelor medicale care certifică istoricul analizelor efectuate la Medcenter. Dosarul electronic de sănătate vă poate ajuta să cumulați într-un mediu online securizat toate informațiile despre istoricul medical realizat la Medcenter. Astfel, aveți acces permanent la documentele medicale eliberate de Medcenter pentru analizele efectuate de dumneavoastră, dar și la cele ale membrilor familiei pe care i-ați configurat.

2. Cum îmi pot face un cont de utilizator?

Accesul la dosarul electronic de sănătate este posibil doar prin înregistrarea unui cont de utilizator.

Pentru a vă crea un cont de utilizator, completați cu informații toate câmpurile necesare. Ulterior, veți primi un e-mail de notificare că vi s-a creat contul și îl veți putea accesa folosind numele de utilizator și parola pe care vi le-ați setat. 

Prima dată când vă logați în contul dumneavoastră, va trebui să introduceți codul de pacient care vi s-a oferit din clinică și este afișat pe decontul de plată.

3. Ce conține dosarul electronic de sănătate ?

Dosarul medical conține cererile de laborator și buletinele de analize eliberate de Medcenter, de fiecare dată când ați apelat la serviciile din portofoliul nostru. 

4. De ce ar trebui să adaug membri de familie în contul meu?

Prin această opțiune aveți posibilitatea de a vizualiza documentele medicale ale membrilor familiei dumneavoastră cărora doriți să le monitorizați sănătatea, spre exemplu la copii sau vârstnici.

5. Cum pot adăuga membri de familie și vizualiza rezultatele analizelor acestora?

Accesați secțiunea „Membri de familie” și apoi apăsați butonul „Adaugă”, care este vizibil în această fereastră. Este necesar să completați câmpurile obligatorii notate cu *, iar la final, pentru a salva informațiile, apăsați butonul „Adăugare”.

Codul de pacient alocat membrului de familie trebuie introdus în momentul în care completați datele de identificare ale acestuia, urmând ca pe baza acestui cod, rezultatele analizelor efectuate la Medcenter să fie încărcate automat. Ulterior, pentru a accesa rezultatele unui membru de familie, apăsați butonul „Vizualizare” din partea dreaptă a tabelului cu membri de familie.

6. Cum pot utiliza buletinul de analize încărcat online?

Dacă doriți, aveți posibilitatea de a tipări sau de a descărca în calculator rezultatele analizelor medicale efectuate la Medcenter. Menționăm că documentele tipărite au caracter informativ.

7. Documentul electronic cu rezultatele analizelor medicale are caracter oficial?

Buletinul de analize vizualizat pe portalul Medcenter are caracter informativ. Laboratorul Medcenter își asumă responsabilitatea doar pentru buletinele de analize ce conțin în original semnătura și parafa medicului de laborator care a certificat corectitudinea rezultatelor.

8. Pot avea acces online la rezultatele analizelor mele dacă nu doresc crearea unui dosar electronic de sănătate?

Vă recomandăm crearea unui dosar electronic de sănătate pentru a avea acces la întregul istoric al analizelor medicale efectuate în centrele Medcenter. Cu toate acestea, în cazul în care nu doriți crearea unui cont de pacient Medcenter, vă oferim posibilitatea de a vizualiza doar rezultatele setului de analize dorit. În acest sens, vă rugăm să folosiți optiunea “Rezultate analize”, unde veți introduce codul de prezentare și codul/codurile de identificare aferente analizelor dumneavoastră.

9. Ce este codul de prezentare și de unde îl pot obține? Dar codul de identificare?

Atât codul de prezentare, cât și codul de identificare sunt combinații unice de cifre, generate automat pentru fiecare set de analize solicitat de dumneavoastră la Medcenter. Aceste coduri sunt tipărite pe decontul de plată pe care îl primiți în momentul prezentării dumneavoastră la recoltare. În plus, pentru a intra în posesia lor, ne puteți contacta la numărul de Call Center 031 403 20 30​.

10. Pe decontul de plată mi se afișează mai multe coduri de identificare. De ce?

Pentru fiecare set de analize efectuat în cadrul unei prezentări în unul din centrele noaste, se alocă un cod de identificare unic. Pentru a putea vizualiza fiecare document în parte, trebuie să vă logați cu același cod de prezentare și fiecare cod de identificare separat.

11. Ce reprezintă codul de pacient și când se folosește?

Codul de pacient este un număr care se alocă fiecărui pacient în momentul emiterii decontului de plată. Acest cod trebuie introdus în momentul în care vă creați un cont de utilizator pentru a avea acces la dosarul electronic de sănătate. 

12. Cum pot ști dacă rezultatele analizelor mele sunt gata? 

Dacă aveți un cont de utilizator creat, în momentul în care rezultatele analizelor dumneavoastră sunt validate de către laborator, veți primi un mesaj de informare pe adresa de e-mail cu care v-ați creat contul pentru dosarul electronic de sănătate. 

13. Introduc codurile pentru vizualizarea rezultatelor, dar nu mi se afișează documentul. Ce pot face?

Termenele de eliberare a rezultatelor diferă în funcție de fiecare analiză în parte, iar buletinul de analize elibera de laborator depinde de acest lucru. În cazul în care nu vi se încarcă buletinul de rezultate al analizelor deși ați introdus corect cele două coduri necesare (codul de prezentare și codul de identificare), înseamnă că rezultatele analizelor efectuate la Medcenter nu au fost încă validate de laborator și încărcate pe portal. Pe ecran vi se va afișa un mesaj de informare cu următorul text: "Acest document nu este vizibil momentan. Vă rugăm să încercați mai târziu."

14. Pot vizualiza online rezultatele analizelor de anatomie patologică (Babeș Papanicolau, IHC, Examen histopatologic sau altele)?

Rezultatele analizelor de anatomie patologică se eliberează doar în format fizic, din centrul medical unde au fost solicitate. Pentru informații referitoare la stadiul acestor analize, vă rugăm să ne contactați telefonic, la numărul 031 403 20 30 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea națională și internațională) sau prin e-mail, la adresa de e-mail contact@medcenter.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

15. Cum pot face o programare online în clinicile Medcenter?

Pentru a realiza online o programare medicală, selectați intervalul de timp, județul și clinica Medcenter, specialitatea și medicul la care doriți să vă prezentați. Ulterior, vor fi afișate locurile disponibile pe baza opțiunilor selectate, urmând să alegeți ziua și ora programării dorite.

16. Cum pot afla dacă programarea online a fost acceptată?

După ce ați selectat informațiile necesare pentru a finaliza programarea online, veți primi o notificare prin e-mail că solicitarea dumneavoastră a fost înregistrată.
Atenție însă, vă veți putea prezenta la medic conform programării online pentru care ați optat numai după ce primiți prin e-mail confirmarea de rezervare a locului!  
 

Medcenter vă oferă analize medicale de laborator și interpretarea analizelor medicale la clinicile Medcenter. Diagnostic și tratament într-un singur loc!

Adrese utile:
Casa Națională de Sănătate Protecția Consumatorului Ministerul Sănătății
Despre noi Misiune, viziune și valori Centrul de Excelență Management Acreditări Cariere
Centre medicale Clinici medicale Puncte de recoltare
Analize medicale Rezultate analize Promoții Medici Specialități medicale Medicina muncii
Știri Noutăți Articole medicale Simpozioane Medicale Revista Medcenter Apariții Media Galerii Foto
Contact Laborator Central Trimite feedback Satisfacția clientului